Comenzi

Coduri de reducere și programul Kuiba - My Loyalty Card

Livrare și retur

Contul meu de client

Alte întrebări

Cum anulez o comandă? 

Dacă vrei să anulezi comanda făcută, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 0264.434.424 sau prin e-mail la contact@kuiba.ro.   

Pot modifica adresa de facturare sau de livrare după ce am plasat comanda? 

În caz că vrei să modifici detaliile comenzii, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 0264.434.424 sau prin e-mail la contact@kuiba.ro

Pot comanda un produs care nu se află pe stoc?

Desigur. După ce comanzi un produs care nu se află pe stoc, noi vom face tot posibilul să îl trimitem cât mai repede. Totuși, te rugăm să ții cont de faptul că livrarea unui produs care nu se află în stoc, ci doar pe comandă, poate dura până la câteva săptămâni. Dacă modelul nu se mai produce sau nu mai face parte din oferta noastră, te vom anunța, iar comanda va fi modificată sau anulată, după caz.

Care sunt modalitățile de plată acceptate pe site? 

Ai posibilitatea de a plăti fie ramburs (la livrare), fie cu cardul bancar sau prin transfer bancar/poștal.

Am un voucher/cod de reducere. Cum îl pot aplica pentru a primi discount la comandă? 

Introdu codul de reducere în câmpul „cod promoțional” de pe pagina de finalizare a comenzii.

Am card Kuiba – My Loyalty Card. Cum îl aplic pentru a beneficia de reduceri online? 

Odată autentificat, intră în "Contul meu", la secțiunea “Cod card de fidelitate myKuiba. Introdu codul de pe spatele cardului de fidelitate (de sub codul de bare) în câmpul dedicat. Pentru mai multe detalii, te rugăm să urmezi pașii de pe această pagină.

Care sunt beneficiile pe care cardul Kuiba - My Loyalty Card le oferă? 

Cardul Kuiba - My Loyalty Card vine cu discount-uri de 10% în magazinele fizice și în magazinul online Kuiba, dar și cu oferte și evenimente exclusive, destinate membrilor Kuiba - My Loyalty Card.

În cât timp îmi va fi livrată comandă?

Firma de curierat cu care colaborăm livrează comandă într-un timp mediu de 24 de ore (o zi lucrătoare). Totuși, produsele pot ajunge mai târziu în caz că este o perioadă de comenzi foarte aglomerată pentru noi sau pentru curieri sau produsele nu se află pe stoc.

Care sunt costurile de livrare? 

În cazul comenzii cu valoare totală de sub 500 de lei, transportul este de 14 lei. Pentru comenzi peste 500 de lei, transportul e din partea noastră, gratuit.

În ce condiții pot returna un produs? 

Kuiba îți oferă posibilitatea de a returna un produs în termen de 30 de zile în condițiile în care produsul se prezintă în starea inițială și îl returnezi împreună cu toate ambalajele și accesoriile primite. Iar în caz că e vorba despre un produs consumabil, precum rezervele de parfum, acesta se poate returna numai cu sigiliul intact.

Care sunt pașii care trebuie urmați pentru a returna un produs? 

După primirea produselor din comandă, vei putea intra în contul tău la secțiunea “Retur de marfă”, unde vei putea completa Formularul de Retur. Odată ce vom primi cererea ta, te vom contacta pentru a stabili modalitatea de retur.

În cât timp îmi voi primi banii înapoi în urma trimiterii cererii de retur? 

După ce produsul returnat ajunge la noi și dacă acesta este eligibil pentru retur, îți vom înapoia suma plătită fie prin ramburs, fie prin plata în cont. Termenul legal de plată în această situație este de maximum 14 zile.

Cum îmi pot face un cont de client pe site? 

Pentru a te înregistra pe site, intră pe pagina „Autentificare” din partea de sus a site-ului, apoi apasă opțiunea „Nu ai cont? Creează unul aici”. Pe urmă, va trebui să completezi detaliile necesare și să aștepți e-mailul de confirmare.

Cum îmi pot modifica datele contului? 

După logare, dă click pe numele tău, care va apărea în partea de sus a site-ului. Vei fi redirecționat către contul tău, unde poți face modificări în ceea ce privește informațiile personale, parola, adresa de livrare etc.

Mi-am uitat parola. Cum procedez pentru a o recupera? 

Dacă ți-ai uitat parola, poți da click pe opțiunea „Ai uitat parola?” din cadrul paginii de autentificare. Va trebui să introduci adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat și vei fi anunțat care sunt pașii de urmat în resetarea parolei.

Ce fel de produse pot găsi pe site? 

Kuiba comercializează produse pentru casa ta, de la produse pentru gătit, de decor, parfumuri de interior și chiar obiecte de mobilier. Toate produsele de pe site sunt de o calitate superioară, eficiente și cu un design plăcut.

Sunt produsele comercializate de Kuiba originale? 

100% originale. Colaborăm direct cu brand-urile producătoare pentru a fi siguri că produsele care ajung la tine sunt cele pe care le vezi în fotografii, cu specificațiile menționate și autentice în totalitate.

De ce aș comanda de pe acest site? 

Știm că există oferte pe piață în materie de produse de gătit, de decor și așa mai departe. Totuși, Kuiba se evidențiază prin dorința de a te mulțumi în totalitate de achiziția făcută. Nu ne mulțumim cu produse simple, care sunt pur și simplu necesare, ci înțelegem că meriți să ai casa pe care ți-o dorești, cu produsele care să o completeze perfect.

Unde pot găsi magazinele fizice Kuiba? 

Pe lângă www.kuiba.ro, te așteptăm și în magazinul Kuiba din centrul comercial VIVO! Cluj-Napoca și în showroom-urile Miele Kuiba de pe str. București, nr. 55 și str. Izlazului, nr. 18, Cluj-Napoca, unde poți vedea cu ochii tăi produsele pe care le avem în portofoliu.

Pot primi notificări/e-mail când apar promoții sau produse noi? 

Desigur. O modalitate de a primi informații despre promoții și noutăți este abonarea la newsletter. Te poți abona prin completarea cu adresa ta de e-mail în câmpul special destinat, din partea de jos a site-ului. Promitem să trimitem doar e-mail-uri utile și să nu îți "spamăm" folder-ul de inbox. De asemenea, te invităm să ne dai like/follow pe paginile noastre de Facebook și Instagram, unde postăm mereu detalii legate de promoții și noutăți.

Nu găsesc informația de care am nevoie. Cum vă pot contacta?

Pentru orice întrebări sau neclarități, echipa Kuiba îți stă la dispoziție la numerele de telefon 0264.434.424 și 0733.339.006 sau prin e-mail la adresa contact@kuiba.ro.